برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
داستانسرایی برند، روایتگری، قصهگویی، استوریتلینگ یا هر اسم دیگهای، این گزینههایی هستن که خیلی میشنویم. اما اگر قراره هر کدوم از این موارد رو برای کسب و کارمون اجرا کنیم، چه تکنیکهایی رو باید بدونیم؟ اصلا این اسمها، چه تفاوتهایی با هم دارن؟
کلمات بالا و سوالاتی که مطرح شده، یکی از بزرگترین دغدغههای متخصصها و کارفرماها برای دستیابی به داستان برند یا حداقل یه روایتگری درسته. مواردی که اگر اصول و قواعدش رو بدونین، به بهترین شکل قابل ارائهست و به راحتی میتونید تاثیرگذاریش رو ببینید.
تو دوره داستانسرایی برند و روایتگری در محتوا میخوایم با مفاهیم پایه شروع و در ادامه به تکنیکهایی برسیم که بتونیم داستان برند هر کسب و کاری رو تعریف کنیم. تو این دوره تمرین و بازی هم داریم، شاید باورتون نشه که بازی چقدر به داستانسرایی کمک میکنه. حتی شاید یه سر به بدترین خاطراتتون هم بزنیم یا گاهی اون خاطره قشنگتون رو تبدیل به یه روایت بکنیم.
خلاصه قراره 15 ساعت رو تو سه هفته با هم بگذرونیم، به این امید که شما هم به عمق داستانسرایی برند و روایتگری پی ببرین.
چه کسایی میتونن تو دوره آموزشی داستانسرایی
برند راهکار همراه ما باشن:
ü تولید کنندههای محتوا (متنی، تصویری، ویدئویی،
صوتی)
ü مدیران محتوا
ü علاقهمندان به بازاریابی محتوایی
ü علاقهمندان به استراتژی محتوا
ü دیجیتال مارکترها
ü سوشال مارکترها
ü متخصصان برندینگ
ü علاقهمندان داستانسرایی و روایتگری